Request
Personal
Enterprise
Promotions
Digital-tips
News
About-nt
Online-serv
Staff
Help Menu
ไทย
|
English
เมนูช่วยเหลือ
ปรับขนาดตัวหนังสือ
100%
ปรับสีเป็นขาวดำ
หยุดการอนิเมท
ของเว็บไซต์
เส้นไกด์ช่วย
ในการอ่าน
เส้นช่วยโฟกัส
ในการอ่าน
Cursor
อันใหญ่สีดำ
Cursor
อันใหญ่สีขาว
เคลียร์ตั้งค่าทั้งหมด
Repair Service
Please select
Initial Problem Detail
Service scope:
Please select
NT Broadband/Fiber 2U
Internet / ADSL
Mobile Phone
Data Communication services
Fixed Line/IP Phone
Phone Number/Circuit ID:
Initial Problem Detail
(Choose service first)
:
Please select the required topic (Choose service first)
Installing Place:
Other fault you want to mentioned:
Information about those reporting usage problems.
Status details
Name and Surname of the courier Contact phone number
Name and Surname of the courier:
Last name:
Contact phone number:
E-mail Address:
Indicates required field
Please turn on the modem. The staff can be inspection
agree for personal data recording in order to fix the fault case.
Please check at the box to
Submit the fault report